Bár sokan ódzkodnak az online világtól, az ott történő ügyintézéstől, mert úgy érzik nincs olyankor semmi a kezükben, és félnek attól, hogy az adatok és információk könnyen elvesznek, a modern ügykezelés már ezeken a fórumokon bonyolódik. Így van ez nálunk is az EU-Solarnál, ahol a napelemes rendszerrel kapcsolatos mindennemű ügyintézést már az online térben, a saját fejlesztésű ügyfélkapus rendszerünkben lehet intézni. A következőkben e rendszer használatáról és előnyeiről számolunk be.
EZÉRT ÉRDEMES AZ EU-SOLAR ÜGYFÉLKAPUS RENDSZERÉT HASZNÁLNI
Az EU-Solar Zrt. által fejlesztett, és a cég által értékesített napelemes rendszerek és Growatt inverterek online kezelését szolgáló ügyfélkapus rendszernek számos előnye van! Először is az ügyfelek a webes felületen minden vásárlásukkal, egykori és folyamatban lévő ügyükkel kapcsolatos információt megtalálhatnak. Így, ha korábbi ügyintézési folyamathoz kell visszanyúlni, akkor nem kell órákat tölteni azzal, hogy otthon kelljen keresgélni a kapcsolódó dokumentumokat, mert mind az ügyfél, mind az ügyintéző láthatja az adott termékkel/szolgáltatással kapcsolatos előéletet.
Lássuk be, vásárlásaink során számos dokumentum (számla, garanciapapír, termékleírás) kerül a kezünkbe, ami idővel elkeveredik. Nos ez a lehetőség nem áll fenn az ügyfélkapu esetében, mivel minden információ egy helyen megtalálható. Az ügyfél a vásárlása során kiállított számlákat megtalálja a felületen, így nincs többé elkeveredett, megrongálódott papír alapú bizonylat, hiszen online minden elérhető és látható. Ráadásul a felesleges papírok nélkül a környezetet is óvjuk!
Amennyiben probléma merül fel a napelemes rendszer, vagy az inverter működésével kapcsolatban, akkor nem szükséges e-maileket írni, vagy hosszas telefonbeszélgetéseket folytatni, hogy a hiba bejelentésre kerüljön, mivel ezt egyszerűen egy hibajeggyel jelezni lehet az ügyfélkapun keresztül. Az ügyintézési felület biztosítja az oda-vissza történő kommunikációt az EU-Solar szerviz osztálya, szakemberei és az ügyfelei között. A felületen nyomon követhető az ügyintézés aktuális státusza, így nem kell állandóan telefonálgatni, és a vonal végén órákat tölteni azzal, hogy megkapjuk a kellő választ a kérdésre. Az ügy állapotváltozásáról pedig értesítést is kap az ügyfél.
Amennyiben a felhasználó adataiban változás áll be, akkor az egyszerűen módosítható, melyet az intelligens rendszer azonnal lekövet, így a későbbiekben elkerülhetővé válik az eltérő adatok miatti kellemetlenség.
A vásárlásait, számláit mindenki szeretné bizalmasan kezelni, amit a felület lehetővé is tesz. A regisztrációt követően, a megadott biztonságos jelszóval adataihoz csak az ügyfél fér hozzá, illetve ügyintézőnk, aki az információkat a GDPR elvárásoknak megfelelően kezeli.
Az EU-Solar által megalkotott ügyfélkapu előnyeit szinte a végtelenségig lehetne sorolni, de inkább arra biztatjuk, hogy tapasztalja meg ezt Ön is! Vásároljon cégünk minőségi termékeiből, és intézze ügyeit könnyen, egyszerűen online!
Ha Ön is szeretne saját napelemes rendszert, akkor kérjen ajánlatot! A kalkulációt követően 15 percen belül részletes, személyre szabott árajánlatot küldünk.