Különleges, egyedi értékű díjjal gyarapodott az EU-Solar Zrt. A kitüntetésről már májusban értesültünk, november közepén pedig nívós gálaműsor keretében át is vehettük a Business Superbrands díjat. Amely azért áll szívünkhöz közelebb több más, különben nívós elismerésünknél, mert ez, bár egy szakértő zsűri szűrőjén át, munkánk magas minőségén túl ügyfeleink, a magyar lakosság cégünkbe vetett bizalmát tükrözi.

Amint arról már a tavasszal büszkén tudósítottunk, 2021-ben az EU-Solar Zrt. is csatlakozhatott a Business Superbrands díjas magyar vállalkozások elitklubjához. Az angol Brand Council szervezet által még 1994-ben alapított trófea hatalmas presztízsnövekedést maga mögött tudva mára 90 országban jelenti ugyanazt: egy kitüntető védjegyet, amely az adott márkát kiemeli a versenytársak közül.

A Magyarországon 2004 óta jelen lévő Superbrands díj pár esztendeje alapos megújításon esett át, a szervezők, körszerűbbé, szigorúbbá és átláthatóbbá is tették a kiválasztást.

A GfK Hungária online kutatása szerint a megkérdezettek háromnegyede ismeri a Superbrands védjegyet és négyötödük pozitív érzelmeket társított a díjhoz: leggyakrabban a bizalom és a minőség fogalmát említették. Ezért is fontos a kiválasztás fejlesztése: a zsűri elé már nem kerülhet olyan üzleti márka, amely az immár kétlépcsős rendszerben nem jutott túl egy magas kockázati faktorú Bisnode-, sőt, egy külső kutatásra épülő átfogó pénzügyi előszűrésen is. De sokat nyom a latban a márkák országos aktivitása, ismertsége, népszerűsége is – és csak mindezek nyomán, immár jóval kisebb márkakörben szavaz a nagylétszámú szakmai zsűri a díjazottakról.

– A Superbrands értéke éppen abban rejlik, hogy a látványos „sztármárkák” eredményei mellett azt a kemény és gyakran nem túl látványos napi munkát monitorozza, amelyet sok száz kiváló márka menedzsere, marketingese végez. Nagyon tanulságos, hogy a piaci sikerek sokszor a kitartó üzletfejlesztés, az okos márkakiterjesztés nyomán születnek, amiként az is, hogyan írják újra a digitális korban az innovatív márkaépítési technikák a brandépítést – avat be szakmai munkájuk hátterébe dr. László Géza, a Superbrands Magyarország igazgatója – aki egyébként a gála megnyitóbeszédét is tartotta.

Az idei díjátadó értékét növeli, hogy a koronavírus-járvány miatt egy esztendőnyi szünet után kerülhetett rá újra sor, a kitüntetéseket ezúttal a Budapest Music Center elegáns színpadán vehették az arra érdemesek. Társaságunkat Petre András valamint Kárpáti Hortenzia felnőttképzési szakmai vezető képviselte az ünnepségen – magát a kitüntetést szimbolizáló üvegplakettet vezérigazgatónk vehette át Tóth Gedeontól, a Business Superbrands Bizottság elnökétől.

Miközben az est háziasszonya rövid cégismertetőjében mint a háztartási méretű napelemrendszerek piacvezető magyar szolgáltatóját mutatta be az EU-Solar Zrt.-t. Hozzátéve, hogy portfólióját e-autó-töltő és energiatárolási megoldások, egyben a világszínvonalú Growatt inverterek kizárólagos magyarországi forgalmazása teszi teljessé. Több száz fős csapata kiemelkedő szakmai tudását és tapasztalatát pedig akkreditált felnőttképzés keretében osztja meg az iparág szereplőivel.

 

Az EU-Solar Zrt. örül, és megtiszteltetésnek tekinti a hazai lakosság véleményét és értékítéletét tükröző díjat, tudva, hogy e bizalomnak elkötelezett, minőségi szolgáltatásaival ágyazott meg.

Hisszük, hogy e díjjal nem is elsősorban vállalatunk győzedelmeskedett, sokkal inkább környezetünk, hiszen minél több napelemes rendszerrel gazdagítjuk az országot, annál eredményesebben vehetjük föl együtt a harcot a globális hőmérséklet-emelkedés ellen.

Képek forrása: Superbrands

Váltson napenergiára, váltson a kiszámíthatóságra!

A folyton változó világpiaci helyzetben, az elszálló villanyárakkal szemben a napelemes rendszer jelentheti a biztonságot, a kiszámíthatóságot.