Az online ügyintézés gyors, kényelmes, bármikor elérhető és visszakövethető. Nem csoda, hogy az ügyfelek részéről egyre nagyobb igény mutatkozik egy ilyen rendszer iránt. Az EU-SOLAR Nyrt. ezekhez az igényekhez igazodva továbbfejlesztette online Ügyfélkapuját, amelyen keresztül a nap 24 órájában intézhetők a napelemrendszerrel kapcsolatos ügyek.

Életünkben szinte már nincs is olyan terület, amit ne a digitalizáció határozna meg. Online, pár kattintással szinte mindent elintézhetünk, legyen szó mozijegy-foglalásról, ruhavásárlásról, vagy akár hivatalos ügyek intézéséről. Ehhez igazodva az EU-SOLAR Nyrt. is továbbfejlesztette online Ügyfélkapuját, amelyen keresztül a céggel szerződést kötött ügyfelek gyakorlatilag bármit el tudnak intézni az inverterek és kommunikációs eszközök garanciájának lekérdezésétől kezdve az engedélyeztetési folyamat nyomon követéséig.

Éppen azért, mert ilyen sokrétűen használható a felület, az egyes funkciókat részletesen, egy hetente megjelenő cikksorozat keretében mutatjuk be. Írtunk már az “Ügyfélszolgálat” menüpontban elérhető szolgáltatásokról, illetve a “Szerviz asszisztens” funkcióról, ahol az inverter vagy a kommunikációs eszköz működése esetén fellépő hibákat jelenthetik be ügyfeleink. Ezután megkezdődik a szervizügyintézés, amelynek állása a “Szervizjegy” menüpontban követhető. Szervizosztályunkon dolgozó kollégánk most ennek a menüpontnak az előnyeit mutatja be.

Mi a teendő, amennyiben valaki hibát tapasztal az inverter vagy a kommunikációs eszköz működésében?

Ügyfeleink az Ügyfélkapu “Szerviz asszisztens” menüpontjában egy kérdéssor segítségével pontosan meghatározhatják, milyen jellegű problémát tapasztalnak. Amennyiben a hibát az ügyfél önállóan nem tudja elhárítani, megkezdődik a szervizügyintézés, amelynek állása már a “Szervizjegy” menüpontban követhető nyomon. Itt egyébként a folyamatban lévő ügyek mellett a korábbi, már lezárt szervizelések adatai is megtalálhatók.

A “Szervizjegy” csak az adott üggyel kapcsolatos információkat tartalmazza, vagy más funkciók is elérhetők benne?

Természetesen a hibabejelentéssel kapcsolatos adatok is megtalálhatók itt, mint például az eszköz azonosítója, a megjegyzések vagy az ügyintézés állapota. A szolgáltatás előnyét azonban pont az adja, hogy ezek mellett lehetővé teszi a kétirányú kommunikációt az ügyfél és cégünk között. Az egyes szervizjegyeknél megtalálható üzenőfalon akár mi is tudunk kérdezni az ügyféltől, ha például a probléma pontosabb meghatározása érdekében további adatra van szükségünk. Dokumentumok feltöltése is lehetséges, mint például egy kitöltött nyilatkozat vagy egy fotó az inverter kijelzőjéről. Ezek a funkciók mind a hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést segítik.

Mit tehet az ügyfél, hogy a probléma minél előbb megoldódjon?

Szervizosztályunkat segíti, ha az ügyfelek minél pontosabban leírják a jelenséget, azt, hogy milyen hibát tapasztalnak. Ezt a megjegyzés rovatban megtehetik, amelynek kitöltése egyébként kötelező. Emellett rögzíteni lehet az inverter kijelzőjén megjelenő üzenetet is, amely számunkra egy erős támpont, hogy milyen probléma áll fent az eszköz működésében. Amennyiben pedig további információra van szükségünk, akkor, ahogy azt korábban is jeleztük, az üzenőfalon keresztül tudjuk felvenni a kapcsolatot az ügyféllel. A közös, egymást segítő munka pedig hozzájárul, hogy a szervizügyintézés minél hamarabb lezáruljon.

A szervizjegy menüpont az alábbi linken érhető el.

Váltson napenergiára, váltson a kiszámíthatóságra!

A folyton változó világpiaci helyzetben, az elszálló villanyárakkal szemben a napelemes rendszer jelentheti a biztonságot, a kiszámíthatóságot.