Gyorsabb és pontosabb ügyintézést tesz lehetővé az EU-SOLAR Nyrt. ügyfélkapuja a partnerek részére. A letisztult, jól átlátható felületen ügyfeleink jelezhetik szervizigényüket, választ kaphatnak a leggyakrabban felmerülő kérdésekre, de az engedélyeztetési vagy éppen a kiszállítási folyamat állapotát is nyomon követhetik.

A digitalizáció mára a fejlődés egyik alappillérévé vált egy vállalkozás életében. Az online csatornák terjedése és az ezekhez szokott új generáció megjelenése megköveteli az átállást a cégek számára is. Az EU-SOLAR Nyrt. a piaci változásokhoz gyorsan alkalmazkodva elindította online ügyfélkapuját, amelyen keresztül ügyfeleink kényelmesen, a nap 24 órájában intézkedhetnek gyakorlatilag bármilyen kérdésben a napelemrendszerrel kapcsolatban.

Az ügyfélkapun az EU-SOLAR Nyrt.-vel szerződést kötött ügyfelek az egyszerű regisztrációt követően, amelyhez mindössze egy email cím és egy jelszó megadása kell, máris indítható az ügyintézés legyen szó egy szervizigény leadásáról vagy éppen annak lekérdezéséről, hogyan áll az engedélyeztetési folyamat. 

Éppen azért, mert ilyen sokrétűen használható a felület, az egyes funkciókat részletesen egy hetente megjelenő cikksorozat keretében mutatjuk. Elsőként az  “Ügyfélszolgálat” menüpont alatt elérhető szolgáltatásokat ismertetjük.

Milyen kategóriák találhatók az “Ügyfélszolgálat” menüpont alatt?

Ötféle témakört foglal magába ez a menüpont. Az Otthonfelújítási támogatással (OFT) és az engedélyeztetési folyamattal kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket találhatják meg itt ügyfeleink, de nyomon következik a kiszállítás folyamatát, valamint lekérdezhetik az inverterre vonatkozó garanciát. Amennyiben a fenti menüpontok között nem találják meg a választ az ügyükben, általános kérdést is feltehetnek.

EU-SOLAR Ügyfélkapu Ügyfélszolgálati menüpont

Ezek előre megfogalmazott kérdések és válaszok, vagy az ügyfelek saját szavaikkal is megfogalmazhatják, mire kíváncsiak?

Mindkettőre van példa, hiszen az OTF-vel és az engedélyeztetéssel kapcsolatban összegyűjtöttük a legtöbbször előforduló kérdéseket. Amennyiben ügyfeleink úgy gondolják, ezek alapján sem kaptak megfelelő választ, akkor a rendszer felkínálja a lehetőséget a saját kérdés megfogalmazására. Ezt egyébként az “Általános kérdésem van” menüpont alatt is megtehetik.

EU-SOLAR Ügyfélkapu Ügyfélszolgálati menüpont

EU-SOLAR Ügyfélkapu Ügyfélszolgálati menüpont

A “Kiszállítás és telepítés”, valamint a “Garancia lekérdezése” kimaradt az előbbi felsorolásból, ezek szerint ezek más jellegű menüpontok?

Igen, ezek másban segítenek. A “Kiszállítás” menüpontban ügyfeleink nyomon követhetik, hogy a napelemrendszer szállítása milyen fázisban van, ami egyfajta biztonságot és tervezhetőséget nyújt számukra. A garancia lekérdezése az inverterre vonatkozik, ez a menüpont a gyártó, Growatt oldalával áll összeköttetésben, tehát itt is közvetlen, gyártói információhoz juthat az ügyfél.

EU-SOLAR Ügyfélkapu Ügyfélszolgálati menüpont

Milyen előnyökkel jár tehát az online ügyintézés?

Az EU-SOLAR Nyrt. ügyfélkapuja sokkal gyorsabb és pontosabb ügyintézést tesz lehetővé. Ügyfeleink azonnal választ kaphatnak a leggyakrabban előforduló témakörökben. Amennyiben pedig speciális kérdéssel, kéréssel fordulnak felénk, saját maguk fogalmazhatják meg gondolataikat. Ők maguk pedig sokkal pontosabban tudják definiálni a tapasztalt problémát, ezáltal mi hatékonyabban tudjuk keresni a megoldást. Az ügyfélkapun beérkezett jelzések közvetlenül az illetékes kollégákhoz kerülnek, ami lerövidíti a válaszadási időt. Az online csatornán beérkezett jelzések könnyen visszakövethetők, ezáltal egy esetleges probléma diagnosztizálása is könnyebbé válik.

Az ügyfélszolgálat menüpont az alábbi linken érhető el.

Váltson napenergiára, váltson a kiszámíthatóságra!

A folyton változó világpiaci helyzetben, az elszálló villanyárakkal szemben a napelemes rendszer jelentheti a biztonságot, a kiszámíthatóságot.