Az online ügyintézés több szempontból is hasznos. Bármikor elérhető, egyszerű, gyors, visszakövethető – csak hogy pár példát mondjunk. Nem csoda, hogy sok ügyfél számára szinte már elvárás egy ilyen felület megléte, és ennek megfelelően az EU-SOLAR Nyrt. is továbbfejlesztette online Ügyfélkapuját.

Amikor egy mobiltelefon vagy számítógép szinte folyton a közelünkben van, jogosan merül fel az igény, hogy ezeket az eszközöket használjuk a különféle ügyek intézéshez. Az EU-SOLAR Nyrt. Ehhez az elváráshoz igazodva továbbfejlesztette online Ügyfélkapuját, ahol a céggel szerződést kötött ügyfelek a felületen gyakorlatilag bármit el tudnak intézni.

Mivel a felület igen sokrétűen használható, az egyes funkciókat részletesen, egy hetente megjelenő cikksorozat keretében mutatjuk be. Elsőként az “Ügyfélszolgálat” menüpontban elérhető szolgáltatásokat ismertettük, majd a “Szerviz asszisztens” és “Szervizjegy” menüpont egyes funkcióit vettük végig, a sorozat jelenlegi részében pedig tapasztalt szervizes kollégánk arról beszél, hogyan regisztrálhatjuk a napelemrendszerhez tartozó kommunikációs eszközöket felhasználói fiókunkban.

Mire szolgál a “Wifi regisztráció” menüpont az Ügyfélkapu felületén?

A funkció segítségével az ügyfeleink minden olyan, a napelemrendszer működését, működésének monitoringját támogató eszközt tudnak regisztrálni, amit kiegészítésként megvásároltak. Ehhez egy Growatt fiókkal kell rendelkezniük, de ugyanebben a menüpontban ezt is létre tudják hozni pár kattintással az “Új fiók létrehozása” menüpont alatt.

Hogy történik a Growatt fiók létrehozása?

Ebben a folyamatban a telepítés alkalmával segítünk az ügyfeleknek, de alapvetően nem bonyolult, hiszen egy választott felhasználónevet, egy jelszót, valamint az erőmű nevét kell megadni. A megadott telefonszámra ezután egy ellenőrző SMS-t küld a rendszer, és kész is. Továbblépés után a kapcsolattartó- és ügyféladatok megadása következik, majd pedig rögzíteni lehet a kommunikációs eszköz paramétereit. Amennyiben az ügyfél több ilyen eszközzel is rendelkezik, úgy azokat egyszerre tudja regisztrálni, nem kell még egyszer végigmenni a folyamaton.

Mennyiben más az ügyintézés, ha az ügyfél már rendelkezik Growatt fiókkal?

A “Wifi regisztráció” menüpontban ilyen esetben először a meglévő felhasználónévvel és jelszóval kell belépni, majd kiválasztani, hogy egy új erőművet szeretnénk rögzíteni, vagy a már meglévőhöz hozzáadni egy új adatfigyelő elemet. A folyamat innen már megegyezik a fent részletezettel: a kapcsolattartó- és ügyféladatok megadása után vihetik fel a kommunikációs eszköz adatait a felhasználók.

Az eszköz regisztrációja ezzel kész is?

Igen, ilyen egyszerű a folyamat, a felvitt eszköz ezután az adott felhasználói fiókhoz tartozik. Amennyiben a későbbiekben bármilyen probléma lépne fel a működése közben, akkor szintén az Ügyfélkapu felületén tudnak intézkedni az ügyfelek a “Szervizasszisztens” funkció segítségével.

A wifi regisztráció az alábbi linken végezhető el.

Váltson napenergiára, váltson a kiszámíthatóságra!

A folyton változó világpiaci helyzetben, az elszálló villanyárakkal szemben a napelemes rendszer jelentheti a biztonságot, a kiszámíthatóságot.