Az EU-SOLAR Nyrt. megújult Ügyfélportálja gyors, egyszerű és a nap 24 órájában elérhető ügyintézési lehetőséget biztosít a szerződést kötött ügyfeleknek. Az internetes felületen minden fontos információ a napelemrendszerrel és a megvásárolt termékekkel kapcsolatban, de például ugyanitt indítható el a szervizügyintézés is.
Mivel a felület igen sokrétűen használható, az egyes funkciókat részletesen, egy cikksorozat keretében mutatjuk be. Mostani írásunk a “Garancia bővítés” menüpontot járja körül egy, a témában jártas kollégánk segítségével.
Hogyan működik a “Garancia bővítés” menüpont?
A menüpontra kattintva az Ügyfélportál a Growatt oldalára irányítja az ügyfeleket, ahova a Growatt fiókhoz tartozó felhasználónevükkel és jelszavukkal tudnak belépni. Az oldalon látni fogják az inverterre vonatkozó gyári garancia lejárati idejét, amit az eszköz gyári számának, a telepítés idejének és a személyes adatoknak a megadásával meg is hosszabbíthatnak. Jó tudni, hogy a garanciahosszabbítás minden esetben díjköteles.
A garancia bővítésében az EU-SOLAR is tud segíteni az ügyfeleinknek?
Igen, a Growatt inverterek kizárólagos hazai forgalmazójaként az ügyintézést érdeklődés esetén mi is lebonyolítjuk. A garancia meghosszabbításához egy írásos kérelemre, valamint bizonyos adatokra van szükségünk. Ezeket elküldjük a gyártónak, amint az ügyfél rendezte a díjbekérőn feltüntetett összeget. A visszaigazolás általában 2-3 héten belül megérkezik, amit az ügyfél által megadott lakcímre is eljuttatunk.
A “Garancia bővítés” menüpont az alábbi linken érhető el.
Az Ügyfélportál egyes menüpontjainak működéséről eddig az alábbi menüpontok jelentek meg: